Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Tuesday, December 7, 2010

Aku dan nuffnang

Ha, tadi check akaun nuffnang. Tabung aku dah ada wet ciput. Ciput-ciput pun takpa la. Saja je test blog ni toi ka leh menjanakan $$$$$$. So, memang betoi la noh duit masyuk gak kalu ramai baca blog kita dan sudi klik iklan. Kalu insan yang dah glemer, mesti la wet lagi masyuk kan. Orang cam aku ni sapa la nk jengguk baca blog aku ni. Dah la ceta marangperapu marang skeptel, baca lama-lama leh sakit mental. :P

2 comments:

  1. leya.. hang merapu pon aku baca je.. aku add blog hang naa.. kenai aku lagi tak?

    ReplyDelete
  2. aiNz- awat plak dak kenal..kenal aiii.. makasih la duk follow blog merapu aku ni. ahaksss.

    ReplyDelete