Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Monday, November 8, 2010

Semakan KPLI ambilan Jan 2011

Tadi member aku Kak Mah buzz gtalk aku tanya dah semak blum KPLI. Aku pun ehhh dah tau ka result. hmmmm...Ngan malas ( tu dia..ngan malas tu..bukan ngan rajin..cam na nk jadi cikgu cikgi ni) aku pun buka la. Pada sesiapa apply KPLI leh masuk ke link ni:

http://kpli.moe.gov.my/mtest11/index.cfm

Setelah disemak, lahhhhh aku dapat tempat MTest kat sekolah aku pi last year. Arghhhhhh mencinya. sempit giler ruang parking sekolah tu. Nak parking pun susah. Hari tu pun laki aku yang hantarkan. Itupun dia tak tunggu lama..hantar je aku terus dia blah balik. Kali ni, perlu ker aku pegi sorang memandangkan sabtu ni dia kerja! Waaaaaaaaaaaa tak nak. Tetiba rasa aku tak layak menjadi sorang guru (kuikukuikui..punya la malas nak p exam).

No comments:

Post a Comment