Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Thursday, November 4, 2010

Pengurusan stress



Wahhhh best giler hari ni sebab ramai user aku pegi kursus pengurusan stress. Moga-moga lepas ni depa balik tak kasi aku stress. mana nak tau dalam modul tu penceramah kata

"kalu anda stress, amik stress tu bungkuih-bungkuih kasi elok...kasi stress tu kat orang lain. So, tak da stress lagi..." haaa...kalu penceramah tu pesan gini kat user aku....memang cilakak. hak3x

Mood aku hari sangat-sangat baik moga mood aku ni kekal sampai petang sat gi. Fail problem pun dah banyak aku setel semalam. Just ada lagi 3 je. jangan la bertambah. Kalu bertambah mau aku terbang ke KOMTAR dan duduk sebelah user aku dalam dewan kursus pengurusan stress tu.

Eh aku pelik la, kenapa sorang user tu tak pegi kursus tu. Aku rasa dia la selalu stress..hari-hari tu stress. Siap tampal kokyok (macam salah je ejaan ni) merata dahi!. Patut hantar dia sekali. Hmmm...

No comments:

Post a Comment