Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Thursday, November 11, 2010

Mengusik Aqil

Pada suatu petang tu..(masa tu aku baru balik dari kerja) aku panggey aqil ngan panggilan darwish.

Mama : Darwishhhhh....darwishhhhhhhh mama dah balik...

Muncul si kecik tu depan aku.

Anak : ni...awissss....ni, awisss (jari telunjuk dia ditekan ke dada)

Aku buat tak nampak...terus panggel darwish

Mama : ehhh mana darwish niii....darwishhhhhhhhhhhh....oooo darwishhh

sekali lagi aqil mengaku dia pun darwish....aku buat-buat tak nampak dia...

Anak : mamaaaaa ni...awissssss..(muka dah nak tiyak...sebek semacam je mulut)

Mama : Ala...mana darwish niiiiiii (aku buat-buat merunggut dan mencari-cari)

Lepas tu aqil dah tak tahan....suara makin tinggi (memberontak)

Anak : ni awisssssssssssssssssss...

Aku buat bodoh lagi...saja ngusik..hahahaha..last-last apa aqil buat?

HENTAK2 KAKI...NANGIS!

hehehhehe...mama yang nakal.

No comments:

Post a Comment