Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Friday, November 26, 2010

menci bercampur suka!

Sangat geram dan menciiii. Gelang hadiah anniversary kedua aku putuih! waaaaa....tensen2.

Disebalik putuihnya gelang aku ni..

Suatu hari tu lebih kurang seminggu yang lepas

Isteri : Abang, boring la pakai gelang ni, rasa nk tukar gelang baru la. 3rd anniversary kan dah dekat, tukar baru nak? u upgrade skit. tak yah sampai beribu, beratus pun jadi lah..hehhe

Suami : Tak yah gatai, pakai yang yang tu dah selagi boleh pakai

Isteri : Alaaaaa tak best u ni. bukan minta mahal2 pun, ciput jerk..(wat muka moncongggg..konon2 majuk)

Suami : Tak payah!

Okes, sambung citer. Gelang yang putuih ni bukan aku sengaja putuihkan. memang putuih sendiri. Tersangkut kat towel mandi tadi. Aku plak sangat gelojoh, main tarik. Sudahnya jadi la gitu. So, ada chance la aku nak tukar gelang baru kan? kan? Oh

Oh Yesssssssssssssss!

No comments:

Post a Comment