Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Tuesday, November 30, 2010

Hantu Hijau

Pada suatu lewat malam tu aku bangun terasa nak pi bilik air, tengok mat pezal (laki aku la mat pezal tu...sapa lagi sebilik ngan aku kan) dengan aqil tido sedap je. Aqil tu macam biasa kalu aku terjaga malam mesti aku tengok dia tido dalam posisi terlentang. ish-ishh.. Then, buka pintu pelan-pelan takut mengejutkan Aqil. kalu takat laki aku yang terkejut, lantak la..hakhakhakhak...

sesudah melepas hajat seni tu aku pun bula la lock pintu. terkejut besaq wes, ada satu lembaga besaq punya berdiri betul-betul kat pintu. aku apa agiii

"makkk....Kkkkkkk...ehhh?"Aku menjerit tapi tak menjadi setelah aku sedari lembaga tersebut bukan lah hantu. kurang asam punya mat pezal. saja kenakan aku. dah la keadaan malam tu sangat-sangat sunyi. hampir nak luruh jantung aku punya terkejut. sapa yang baca aku taip ni memang tak rasa pa-pa melainkan melalui seperti aku lalui ni.

No comments:

Post a Comment