Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Monday, November 22, 2010

Halamakkkkkkkk

Semalam kan aku soh laki aku urut kaki aku. kat tumit aku bagai dicucuk jarum je rasa bila aku jalan. Ngilu semacam. Aku tempek saloplas pun tak rasa pa2. kejap2 rasa kebas la, rasa sejuk la..macam2 rasa oooo.

Duk sedap laki aku picit, aku mengiring sebab lengguh badan. Masa pusing badan aku tu (tala bontot kat laki yang duk kat hujung kaki) tanpa disangka2 meriam kabait aku meletup, tequih laki aku tolak kaki aku

Suami : Hishhhhhhhhhhhhh dah la soh orang urut dia, pastu bleh plak kentut kat oqang!

Isteri : waaaaaaa tak sengaja, dia meletup sendiri. Tak dan nk controllllllll (serba salah n wat muka minta dikasihani)

Suami : arhhh dah...taknak urut. buat sendiri! (laki aku terus tido, kali ni bontot dia tala aku..huhu..wat2 majuk lak. Menciiiii)

HUhuhuh padan muka aku. Orang tu elok je duk urut aku, aku kasi balasan musyuk masyam kat dia. Sowi abanggggggggggggg...huaaaaaaaaaaaaaaa...

No comments:

Post a Comment