Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Sunday, November 14, 2010

Esok : Plan

Penin pala sekejap ngan situasi aku sejak kebelakangan ni...Mak aku hari tu terjatuh sampai nak jalan, amat2 la slow. Kaki bengkak meqelit. Sian mak. Aku ajak p klinik tak nak. Penakut gak mak aku ni.

Esok, terpaksa la aku amik cuti. Lagipun esok gak abah aku kena operate telinga kat hospital pantai. Adik aku katanya kena pi kelas. So, terang2 la..aku kena temankan abah. Laki aku sok pagi baru balik keja, dan petang sok kerja lagi. Aku tak nak la kacau dia..Sian plak dia. Malam kerja, siang mesti nak tido kan...

Apapun aku berdoa sangat supaya mak abah aku kembali sihat. Dekat2 nak raya ni macam2 hal. aidilfitri hari tu pun aku tak leh raya sakan. esok nak raya aqil baru leh kuar wad. So, aidiladha pun lebih kurang cam tu. Dugaan betul.

Hmm aku terfikir ni..macam perlu je insurans. Macam kes abah aku, sah2 esok abis dekat pat ribu nak bayar. Kalu ada insuran kan bagus....huhuhu

No comments:

Post a Comment