Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Saturday, November 27, 2010

Ditinggalkan

Akhirnya aku tak jadi ikut mak abah ke kelantan, kenduri rumah menantu pak teh mansor. Rasa malas. tambah2 lagi perjalanan 4 jam. Ohh sangat tak mahu. baik aku lepak umah je. Duit pon dok abis. Biasa la aku klu pegi kelantan kang macam2 aku borong. Mau terbang rm500. Baik simpan kan.

Laki aku plak keja, maka tinggal la aku dengan aqil ni. Pagi tadi siap bawa aqil pegi market kepala batas. pergh sesak. Dalam sesak tu aku dapat parking baik punya so tak yang aku pusing pat lima poloh kali. belok je terus ada parking. sangat bagus!

Dalam pala otak nak plan beli macam2 tapi memandangkan aku turun dari keta dah bawa beban 13 kg, so skit je la aku beli. orang kata ala kadar kan...beli pun tak da nk pilih2 sangat. Apa yang terlintas nk beli terus beli., Tu dia macam orang kaya gayanya. nak cepat nya pasal. Berat oooo dukung budak soqang ni.. huhuhu

Sudah siap beli singgah plak kat kedai barang Ika. Ingat nak cari perkakas nak buat Apam Mekar petang ni, tapi aqil dah start ngamuk, tak jadi beli. Tanpa beli 1 barang aku masuk dalam keta balik. heeeeee geram toi la

Singgah plak kat kedai barang bertam. nak masuk beli perencah tomyam. tapi kena upah aqil dulu kasi dia main kuda yang bunyi2 tu ha. masuk 50 sen, terus kuda tu nyanyi lagu rasa sayang yeah...pastu lagu kotak sikatak lompattt...hish aqil teruk tul la. huhu

No comments:

Post a Comment