Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Friday, November 19, 2010

Dialog isteri ngan suaminya : Qurban

Cerita ini berlaku sebelum nak lelap mata. macam biasa la, sebelum tido mesti sembang-sembang isu-isu semasa....

Isteri : Abang, mak nk wat qurban sabtu ni, sapa lagi join? kan sekor lembu 7 org leh join...


Suami : Ntah la. Tak tau

Isteri : Hish abang ni, menda cam ni pun tak amik tau. Kalu tak da sapa join, i nak join mak. I kasi la wet kat mak skit. Abang tau tak betapa pentingnya qurban ni. Nati kita mati sok, binatang yang kita qurban ni la jd kenderaan kita kat padang masyar. kalu kita tak buat qurban..laqat ka nak jalan?? (uihhh time ni semangat aku ceramah laki aku. Nak kasi keinsafan la katakan)

tau laki aku jawab apa?

Suami : laaa...kat sana nanti abang nak nek beca. ada-ada?

Isteri : hishhhhhhh main-main plakkkkkkkkkkkkkk! nyampah betul!

aku lempang dua tiga das kat pipi laki aku. huh.

No comments:

Post a Comment