Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Friday, November 12, 2010

Chinta dan Malam Pertama

Tamat sudah citer Chinta petang semalam. Apa yang aku boleh ulaskan:

Aku paling kesian kat chinta sebab sempat menjadi isteri Rasul Iman (selama ni hidup bermalam ngan macam-macam jantan..dari jantan muda jambu, sampai la ngan jantan tua kerepot.) tapi dia tak sempat malam pertama ngansuaminya tu. Yang halal tu tak merasa..keh3x.

Sadatul, atas kesabarannya merelakan cintanya terpaksa kongsi ngan chinta...dia dapat habuan yang tak disangkakan (bakal dapat anak kembar). Ini best. Aku dah jangkakan dah akan jadi cam tu. Ceta melayu kan...

Rasul Iman, nyampah gak ngan laki cam ni. Mcam amik kesempatan pun ada atas isterinya bila bini dia soh kawin jugak-jugak ngan cinta. Aku ingat Rasul ni akan terharu dan jatuh sayang ngan bini dia..tapi tak nampak sangat la. Dia macam pura-pura sayang sadatul sebab macam berterima kasih kat bini dia sebab kasi dia kawin ngan chinta. Padan muka tak sempat malam pertama ngan chinta. muahhahaah

Ok, dahhh tu je. malas nk ulas panjang. Apa-apapun citer ni best walau aku tak suka sangat ngan si fasha ni.

Adios

No comments:

Post a Comment