Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Monday, November 1, 2010

The Carnival Park Sungai Petani

Sabtu hari tu pegi The carnival park kat Sg. Petani. dah lama tingin nak pi situ bawa aqil, tak sampai-sampai. Kebetulan laki aku cuti..maka...berdesuppppppp pegi. Lagi best kawan aku si memer dan ida pun join gak. So, lagi memeriahkan majlis rendam dalam ayaq. aqil tu sesampai je tak sabar dah nk masuk dalam kolam.

Occay, malas nak celoteh banyak-banyak, layan gambar dah la yer...




ni tempat pelabuhan pertama rasmi kaki celup ayaq.





Aqil dan abahnya





Tengok budak pempuan kat belakang aqil tu.. masa aku ngan aqil budak tu asik nak dekat aqil je. marah aqil bila budak tu duk percik ayaq kat aqil. nak mengorat aqil kot. maap, aqil tak berkenan la pulak.



Lepas bayar tiket, akan dapat jam rolex ni sorang satu. kalu hilang kena bayar rm5.



Tu dia laki aku.

mula-mula riak kata apa la sangat nk men meluncur yang biru tu..sekali turun

"tobat tak moh nek dah...sakit bontot!" hak3x..

Kesimpulannya, best la juga kat sini. Dari pegi Bukit merah nuh, baik aku mai sini je. 20 minit dari umah. tak payah bayar tol pun. minyak keta pun tak abis la kalu rm20. tiket rm25 sorang, sekali ngan makan (pilih la nasi goreng atau bihun) dan air coke. jadi lahh.. bagi aku berbaloi2 la...:P

Bintang : aku kasi ****

No comments:

Post a Comment