Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Wednesday, October 20, 2010

Ularrrrrrrrrr....geli..geli..geli....

Adus...terkejut gila tadi masa nak kuar p kat parking keta aku terserempak ular agak besaq la jugak. FUh, spontan melompat2 setempat dulu baru aku melompat2 jauh skit dari ular tu. tolol la aku ni..patut xda lompat setempat, trs je lompat cam kangroo tu..sekali lompat terus jauh. Ular tu pun gamaknya terkejut tengok aku lompat macam duk warming up badan macam budak sekolah dalam pendidikan jasmani. Terus ular tu patah balik.

Hai ular..aku memang takut ngan kaum kerabat hang. cacing pun sama..ohh saat aku taip ni, ceqing bulo roma ni haa....tengkuk pun nek kemang macam nampak hantu polong.

No comments:

Post a Comment