Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Tuesday, October 19, 2010

Ngacau la menatang nihhhhh!





Sesedap aku ngadap laptop company aku ni berFB, ber emel, ber blogging bagai....ada 2,3 ekoq nyamuk men terbang2 lalu kasi kena batang hisung aku. Hai nyamuk...jeles ker ngan hidung mancung aku ni...bilik aku punya besaq, saja hg terbang lalu kasi kena hidung aku. aku bersin kena hg....pelanting lekat kat dinding.,.baru padan muka hg!

Eh pantang tul nyamuk ni. kadang2 sedap je kita tido, ‘nyyeeeng,..nyeng..nyengg’ kat telinga kita gak dia dekat. selalunya aku layan je bunyi ‘nyyeeeng,..nyeng..nyengg’ nyamuk ni n tangan sebelah aku ready ngan sebijik bantal (bantal peluk aku sume besaq2...yelah, ada kala laki shif mlm tak dapat peluk laki...peluk bantal sebesaq dia pun jadi la..hiksss)...pastu pokkkkkkk bantal kat muka aku. sah2 nyamuk area muka aku mampus! Haman ok...hamannnnn

No comments:

Post a Comment