Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Tuesday, October 19, 2010

Manusia yang baloq liat

Aku bukan nak mengeluh tapi nak luah je kat sini....

Kenapa la hari2 aku akan mengadap ngan manusia yang baloq liat ni. Aku cakap tak nak buat. Bila ada masalah tau pulak cari aku. Nasib baik la aku ni manusia yang bertimbang rasa. Kalu ikut hati nak gak terjebak dalam dunia baloq liat ni. macam best je kan menyusahkan orang. Ohhh tidak...aku tak nak menjadi sekejam itu.

kepada user-user aku tersayang...tolong kasihani aku. tolang bantu aku demi kesenanganmu di masa depan. sekiranya takdir menentukan kontrak kami berakhir dec ini....boleh ka hidup berdikari tanpa aku. Tolang la yakin ngan diri sendiri untuk membuat setiap tindakan...jangan harapkan aku lagi...berdikari lahhh...

Aku bukan tak nak tolong..tapi aku nak lihat kamu semua lekas pandai. tolong la manusia yang baloq liat..

** balog liat = ketegaq, degil, pemalas, tau nak senang susah taknak langsung..

No comments:

Post a Comment