Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Monday, October 18, 2010

cerita seorang apek mencari seseorang

Ada seorang cina muncul di pertanyaan di kaunter PDT SPU ni...

"saya mau jumpa itu muka macam orang cina" kata sorang apek itu.

"ooo itu ****** ka?" tanya operator. nama yang disebut tu...memang muka macam cina pun. tak da orang len dah muka cina. muka siam banyak. Hikss

"haiya....bukan lor...bukan2..itu namaaaa...haiya..." apek itu cuba mengingat nama yang dia nak cari. garu-garu kepala skit.

"sini yang macam cina... ****** lah" kata operator lagi..

"ka nak cari **** *** ?" tanya operator yang sorang lagi.

"haaa...dia la..dia la..." apek tu segera ngaku. ciss

"lain cakap la..nak cari staff cina.." sahut sorang staff sini. harharharhar...

Dah tua2 pun tak pandai bahasa melayu. kalu nk cari cina..cakap la nk cari cina.... kalu nak macam cina..tobat la tak jumpa..hadoiiiiiiiiiiii..

No comments:

Post a Comment