Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Tuesday, October 26, 2010

cerita seorang abah dengan anaknya episod 2

Semalam masa laki aku balik kerja..masuk bilik buka baju. Kemudian dia panggil Aqil..

Abah : Aqilllll...mai sat

Si anak kecik pun datang menghampiri dekat abahnya.

Abah : Urut belakang abah jap.

Anak mencebik muka. tu..kecik-kecik dah pandai buat segala macam muka.

Abah : awat tak mau urut abah?

Anak : bucukkkk...(seraya itu Aqil memuncungkan mulut dan hidungnya)

Maka mamanya tergelak besaq. Padan muka

Mama : hahahhahahahhaha...bijaknya anak mama.

Abah : Ha, ni mesti mama ajaq ni! (tak puas hati plak)

Mama : Mana adaaaaaaaa. Aqil pandai sendiri laaa.

Abah : Arghhhhhhh mama ajaq...

Laki aku tarik tangan aku dekat dengan dia. Maka ditumbuknya aku bertubi-tubi. Report polis kangggggggg. Kenapa la laki aku ni tak sedar diri lagi yang anaknya tersangat la pandai cakap. Ada saja je aqil pandai menjawab la ni. hihi. gud, pandai kenakan abah. Abah selalu buli mama aqil, makasih yer tolong kenakan abah cam ni sekali sekala.

**Terasa nak beranak ramai la pulak.

No comments:

Post a Comment