Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Wednesday, September 1, 2010

indon oh indon..tolong buka mata kamu luas2 sih!

hai makin menjadi2 kan demonstrasi gayang msia. yang tak boleh blah bila aku baca paper harian Gerakan Rakyat Anti Malaysia (GERAM) lancar boikot barang malaysia dan hasut rakyat indon jangan melancong ke malaysia. sat aku nak gelak. HAHAHHAHAHHAHAH.

hmmm makin bodoh rakyat indon ni ehh (segelintir). eh kalu rakyat indon tak mai sini alhamdulillah. amannyaaaaaaaa...ha yang ada sini..blah balik. duk tunggu apa? nuh kawan2 ampa duk tunggu nuh. pi balik piiii...tak sedar ka..kawan2 depa ni...sanggup gadai nyawa mai malaysia...sebab apa? malaysia maju, rakyatnya pun maju. tambah2 lagi rakyat malaysia tak da emosional tahap lembu macam depa. ehhh control skit la emosional tu. ada sumber2 yang aku baca di internet..(ulasan rakyat indon sendri) kalangan rakyat yang buat kaco bilau ni..memang rendah IQ dan tak berpelajaran. ohh patut la pendek akal!

**bodoh tak bodoh indon ni dah terbukti...sanggup pijak taik manusia..pastu bau plak..jijikkan?

No comments:

Post a Comment