Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Monday, September 20, 2010

citer rayaaaa

hari ni aku tensen tul, laptop aku jd bengong2. habis sistem tak leh buka. dah check kat banyak tempat segala pelusok celah dalam laptop ni aku check..sume ok je. aku mati kutu sangat2. rasa2 skit lagi nak jadi mental. sebelum aku di masuk ke wad gila baik aku stop kejap mengenangkan hari raya yang lepas. tahun kali ni bagi aku raya tak meriah sangat. tak da la nk meraya sakan. sebab kesihatan aqil sangat tak mengizinkan. Aku tak nak Aqil terdedah kat mahatahari sangat, kang temp dia tinggi balik. aku tak sanggup bawa aqil masuk metro lagi. sangat kesian occay. pagi kami beraya sebelah family aku, petang balik umah mertua lak. kami sangat beruntung occay sebab tak la kg kami ni jauh beribu batu. selang berapa kg jerkkkkkkkk...tu pun ada gaduh2 gak. pagi nak balik mn? ptg nk blk mn? klu org len la kan..thn ni nk beraya kat mn? sebelah husband ka wife? kesiankan kalu cam tu. hik3x.

aqil banyak tul dapat wet raya. jeles i. dulu2 i raya dapat 2 kupang je. zaman la ni tak main eh kupang2. paling skit pun rm1. makin tak bernilai coin kita ni..hmmm...

No comments:

Post a Comment