Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Wednesday, August 25, 2010

Meriahnya PTD SPU

waaahhhhhhh meriahnya. itu saja leh aku katakan bila aku jejak kaki masuk PTD SPU ni. sebelum buka pintu dah dengar lagu raya berkumandang (lagu suasana hari raya). semalam unit teknikal (SO) pasang lampu lip lap hari ni plak unit pendaftaran pasang gak. tapi depa lagi hebat siap ngan bendera malaysia ngan kad-kad raya. kad raya sapa la yang jadi mangsa tu..unit hasil dengar-dengar pun wat persiapan agak sakannn..tapi aku belum pi depan lagi. jap lagi aku pi melawat. cam ni aku nk jadi pengadil la nak tengok unit mana lagi hebat!....user-user aku ni rajin tul wat cam ni ehhh...ha, ampa jangan lupa abiskan task2 ampa dalam sistem. jangan kasi alasan sistem error. hari-hari aku test occay ni. jangan buat alasan ngada-ngada. nanti aku penyek hidung ampa kangggg....ahakss

No comments:

Post a Comment