Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Wednesday, August 18, 2010

Mamat ni asyik cerai jerr...macam la hemsem!

Cerai Lagi : Roslin Hashim Fail Penceraian Esok





PETALING JAYA: Jaguh badminton negara, Roslin Hashim,35, (gambar) akan memfailkan penceraian dengan isterinya Norhayati Othman,38, di Mahkamah Rendah Syariah Daerah Gombak Timur, Rabu, selepas sebulan mendirikan rumah tangga.

Mstar Online dimaklumkan, permohonan itu dibuat selepas berlaku masalah dalam rumah tangga yang dibina Roslin dengan Pengarah Pemasaran, Perbadanan Kemajuan Filem Nasional (Finas) itu.

Kedua-dua pasangan tersebut bernikah pada 9 Julai lalu selepas berkenalan tidak sampai lima bulan.

Bagaimanapun sebelum ini Roslin mengejutkan banyak pihak apabila perkahwinannya dengan Faizah Mohamad,32, pada 30 Januari 2009 tidak bertahan lama apabila mereka bercerai selepas 12 hari menjadi suami isteri.

Eh apa masalah dier aaa...kalu cerai, cerai aaa jangan la jadi kes dia kawin yang 1st dulu. siap saman-saman. Apahal? hang yang tak mau bini hang pastu hang minta duit hantaran segala balik! Tak malu ker? (memang hang tak malu pun kan, kalu malu tak minta dah) woiii tolang la, jangan hina wanita macam ni. aku rasa hang ni memang bermasalah lah!

Hope yang 2nd ni, tak ada saman-saman dah. hang ni buat malu kaum lelaki jerr...muka hang tu bukan hemsem pun, nak bini yang macam mana? manusia tak semua perfect. kalu hang nak yang perfect, sampai kulit hang berkedut2 la hang kawin cerai tau!

Eh aku malas la nk bebel banyak hal mamat perasan ni. habeh pahle posa aku jer. huhuhu


No comments:

Post a Comment