Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Friday, August 6, 2010

Bestnya pakcik itu

Tadi waktu lunch aku balik umah. jumaat kan gomen rest kul 12 smpi 3pm. so, aku setel apa yg patut2 dulu 12.35 aku pun balik aaa tido puas2. kul 2 lbh cam tu aku kuar umah...ingat nk pecut 160km/j...sekali eeeeee geram aku...bestnya pakcik itu drive keta macam kura-kura nak masuk tido (kura nk masuk tido cam na arr? ni aku hentam bagi perumpaan kura2 lak..sori na kura2). aku followww je kat belkang keta iswara dia...pakcikkk makan angin ehh sambil isap rokok..aku nmpk muncung2 dia memboihhh buat asap bulat2. setannnnnnn! engkau tu tengah drive, bukan duk lepak kat beranda umah kooooooo..senggal giler...maka sampai sini lambat 5 minit. nah..aku dah termakan gaji haram untuk 5 minit itu..huaaaaaaaaaaaaaaaaaa (aku tiyak sambil guling)

No comments:

Post a Comment