Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Sunday, July 11, 2010

Toyol??

Pagi tadi mak sedara aku yang duk ujung kg mai lepak umah aku kejap. katanya nk beli bihun 2 bungkuih nk balik masa. ada tetamu kot nak mai umah dia. Lepas tu dia buka 1 ceta yang buat segala bulu meremang sakan. eh takut plak aku nk ceta sini tapi ada gak perasaan gatai nk ceta jugak2!

mak sedara : timah, ni nk ceta kat hang...si ***** kata kg kita ada toyol...

aku yang duk bekpes tersentap kejap. rasa kejang perasaan aku. huk3x.

mak aku : hah? kat mana? si ***** nampak kat mana?

mak sedara : depan kedai *****. masa tu dia bagun pagi awal tengok kat luar tingkap. tengok2 toyol tu duk depan *****. abis semua nasi yang dia duk tanak. demam tequih 2, 3 hari. cucu dia pun nampak malam bila ntah. baru bagi tau mak dia...nampak toyol duk atas bangku. patut la duit pak dia hilang rm50.

aku teguq air teh boh secawan. pergh..biar toi..uwaaaaaaaaaaa..perasaan takut kuasai diriku ini. oh malam ni laki aku shift malam lagi. nk bagun kencing sapa nk temam? kejutkan aqil buleh? tak leh-tak leh aqil pun sama besaq toyol kang aku siap kuar dr bilik ayaq, terkejut tengok aqil...aku sangkakan toyol..uwaaaaaaaaaa cam na ni..


aku rela tak dengar ceta ni..tapi mak sedara aku ceta depan aku lak. habeh la aku..aku kan penakut.huk3x..doa2 moga rumahku dilindungiNya. amin.


p/s : org kata klu tak mau bagi toyol curi duit kita, letak duit dalam tin. sebab tuan toyol akan ajar jangan amik duit dalam tin nanti tuan rumah terjaga. hmmmm...tul ker tip ni??

No comments:

Post a Comment