Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Wednesday, July 28, 2010

Tilik penyakit

Tengah aku duk buat kerja ni, ada user aku bagi tau ada tukang tilik mai buat urusan tanah. lelaki cina ni agak berusia tapi badan tak mencerminkan umurnya yang besaq tu. So ramai user aku ni serbu dia oleh kerana kepakaran dia tangok kita ni ada sakit apa-apa. Depa ni kata dia leh tengok seseorang itu ada barah, toksin banyak dan macam-macam la. ada yang soh aku cuba..uihhh tak nak la aku. buat-buat dia tilik aku ada penyakit serius lagi menyeramkan tak pasal-pasal duo puloh pat jam duk pikir penyakit aku yang belum tentu ada kan. baik aku wat tak langsung. hidup gembira kan lebih baik untuk kesihatan kita. rite?

No comments:

Post a Comment