Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Tuesday, July 20, 2010

Penghargaan

Hari ini aku nk coretkan satu penghargaan buat seorang ini bagi menyelesaikan masalah aku. masalah apa? aloss yg emel aku bengong macam nk mampus tuh.geram wes...last2 seorang ini membantu aku. rupanya2 gmail ni leh share ngan macam2 emel. guna POP3. selama ni aku ada dengar2 kelebihan POP3 ni tapi aku xda plak nk explore sangat. yelah aku kan penyegan lagi pemalas kannn...keh3x

So, sapa2 nk try leh cuba kat gmail..amik setting > account and import pastu korang kodek2 la sendiri yer..keh3x. dekut ilmu giler aku ni kan. muahahha.


Apa2 pun tq buat insan bernama amylia. dikau telah menyelesaikan kekusutan aku ini.
nak hadiah yer? kejap...aku nk p order dulu. tggu sat na..
|
|
|
|
|
|
jap nk betulkan tudung...zassssss amik kunci keta bersama handbeg
|
|
|
|
|
|
Start keta ..brommmm brommm brommmm...tekan minyak skit kasi enjin turbo aku mengaum..bergegar skit PTD SPU ni..muahahha...ko jgn runtuh PTD ehhh aku nk duk situ smpi dec nih.
|
|
|
|
|
|
|
masukkan gear...aku guna gear manual ehh. baru macho drive keta. auto2 ni ayu sangat. tak sesuai untuk jiwa ko (poooooooodah ko leya!)
|
|
|
|
|
|
|
brommmmmmmmmmmm menuju ke destinasi ku....
|
|
|
|
|
|
occay dah smpi cari parking dulu...sini payah nk dapat kosong. hishhhhhhhhhhhhhhh
|
|
|
|
|
|
terus bersabar...ha jumpa dahhhhhhhhhhhhh parking elok2 depan kedai ni..maka zasssssss aku trn melulu ke kaunter order....
|
|
|
|
|
|
"dik kasi kak yg ni 1 set"
|
|
|
|
|
|
ok, chowwwwwwww balik PTD SPU semula
|
|
|
|
|
|
|
|
|
occay amy....sini aku persembahkan hadiah untuk ko...makan ler jangan malu2! ahhahahhaha






Amcam sedap tak? jadi la dinner plate. gaji dok masuk lagi. yang ni jelah nuh. muahahhahahha

No comments:

Post a Comment