Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Thursday, July 1, 2010

Mimpi !

Semalam aku mimpi nyeri kalau aku dedahkan disini leh menimbulkan kontroversi. Auwwwwwww...cam tak logik je mimpi aku dan buat aku seram giler. Nak kongsi dalam blog ni...tapi tak berani aku nk citer kang boleh timbul syak wasangka. maka biarkan lah noh...hmmm penah dulu aku mimpi dicekik hantu. uwaaaaaaaaaa sesak nafas hantu tu cekik aku. celaka ko hantu yang berambut panjang lagi berwajah hodoh. yelah hantu mana ada cun2 kecuali hantu sundal malam je cun giler. Ok, sedap je aku melayan mimpi aku semalam tetiba aku dengar budak kecik meraung sebut "nak nenennnn...nak nenennnn" aku buka mata...handoi Aqil ni buat mama spoil je. so aku tak tau kesudahan mimpi aku semalam tu. tak per, tunggu malam ni kot2 mimpi aku bersambung. moga2 aku jumpa kesudahannya sebab sekarang ni pun aku tertanya2.:P

No comments:

Post a Comment