Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Saturday, July 24, 2010

Cerita pagi ini


Aqil agak mengada2 pagi ni ngan aku. hangin kejap tapi tak da smpi aku nk marah2 aqil. dari dia celik mata asik soh aku dukung-dukung-dukung. haiyoooooo nak buat keja pun tak lancar pagi ni. mujuq la semalam aku dah basuh baju sebaldi. so, pagi ni just basuh apa2 yang tertinggal semalam then mandi.

Siap sume aku bawa aqil ronda2 kat luar umah. agak penatkan bila anak dah "dapat kaki" maka dia "gila jalan". lagi satu mulutnya tu..alahai....leh tahan "ramah". ni mesti waris baka mak aku.wkakakka..

penat jalan2 ngan aqil kat luar tu, aku bw aqil masuk dalam umah. dia ngamuk2 balik..sudahnya bancuh sebotol nenennya kasi dia tido dlm ndoi. ZzzzzzzzzzzZZZzzz. lega! leh la aku blogging kejap ngan fesboking sekali. hehehe

No comments:

Post a Comment