Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Thursday, July 8, 2010

Bosan seyyy

Semalam 1 penang cuti bg yang keja gomen la...yg keja private tu aku rasa ada je yang keja. sian-sian. aku terfikir releven ka cuti semalam tu? better kerja je sebab malaysia banyak sangat cuti.

Walau aku xsokong cuti semalam tu tapi aku patut say TQ gak la kat ABG LIM tu..sebab cuti semalam jatuh sama ngan cuti laki aku. so lepak umah puas2 ngan aqil + lai aku tu. patut balik bertam semalam tapi lepak umah mak aku je. nak bagi adik pinat aku main puas2 ngan aqil. lepas ni dia pindah duk puchong. so, nk balik penang selalu macam payah. sume bergantung pada kemampuan dia. apa yang penting zaman sekarang kena jimat betul2. Lepas ni leh la aku turun KL selalu. tu pun kalu ada rezeki lebih la. tingin nk bawa aqil p KLCC. hehhehe...

Petang tu dah puas melepak umah aku ajak laki aku p tesco SP. dah sampai terbang rm140 sebab aku rembab SD card, cover skrin LUMIX aku n sarungnya sekali. huhuhuh. pastu rembat plak suar GAP selai kat aqil. beli kat butik apa ntah situ. FOC ke hape ntah. suar kecik tp harga leh beli suar jean aku je. tak adil betul.huh!

No comments:

Post a Comment