Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Thursday, July 8, 2010

Baru aku tahu

Petang kemarin sempat aku bergosip2 ngan mak2 sedara aku tentang sesorang itu.

Mak sedara A : eh ampa tau dak, Si *** dah ikut laki dia balik kampung. kedai dia dah bankrup!

Mak sedara B : loh biaq toi...patut la duk desak pak dia jual tanah. nak pakai duit sgt2.

Mak sedara A : ha la...ingat senang nk bayar hutang2. tu la...dulu klu sembang ceqita kaya sangat. la ni ikut laki duk kg senyap2. siap kena jaga laki dia lagi sebab laki dia sakit jantung.

Mak sedara B : ishhh...sampai cam tu sekali.


Itu adalah sedikit dialog mak sedara aku bergosip. masa depa duk ceta hal *** aku diam je. malas nk nyampuk sebab hati aku masih sakit apa yang dia buat kat aku. promate barang macam2 soh aku beli. bila aku beli sebab nk tolong sedara mara..produk yang dia jual cam hampeh. hampir2 aku dimasukkan ke hospital. aku terpaksa citer apa yang terjadi pada aku dan dia nk bayar ganti rugi apa yang aku alami. aku ni tertunggu2 la..tapi habuk pun tak da. tetiba dia membisu. rupa2nya tengah bergelut langsaikan hutang. aku tak nak amik tahu kenapa dia jadi sebegitu sampai bisness jadi tepung bungkuih. dari jauh aku doakan dia tabah harungi segala kepayahan.

Occay buat kawan2 yang tebaca blog aku ni...sapa ada menda yang kat bawah ni..hati2 menggunakannya dan bagi aku tak guna pun lagi bagus....sebab tungku karan ni :



1. bila kabelnya @ suiznya rosak (kita pun tak perasan ia dah rosak) boleh menyebabkan tungku
MELETOOOOPPPPPPP...sapa2 kalu bagi free barang ni...la-la tu gak aku baling masuk tong sampah. seres aku dah fobia.

2. bila ia meletop ia kan mengeluarkan air yang amat karat dan busuk yang amat. habeh busuk bilik aku hari tu. jenuh aku lap lantai menggila. huhuhuh


Adioss

No comments:

Post a Comment