Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Monday, July 5, 2010

Aqil

Semalam lewat bebenor aqil tido...payah tul nk tido asyik nak main. mama penat la aqil.huhu mujur la smlm mentor akhir so, smbil layan aqil..layan TV. yang best MOHD menang. yeahhhhhhhh!!! aku rasa dia menang pun sebab mentornya ziana zain kan. hmm aku xpuas hati sbb nani masuk final..seres...suara dia xsedap pun. suara Ila occay lg.


ok sambung citer..disebabkan aqil lewat tido maka lewat la dia bangun tido. plan nk bw aqil p klinik awal tak jadi la kena tunggu dia bangun dulu. kang kejut mood tak baik plak budak tu. dalam 8 lebih baru aqil bangun. siap2 sume bawa mak aku sekali terus menuju ke klinik kesihatan pinang tunggal. fuh mujur tak ada orang so kami yg 1st.


Geram giler kat aqil..nak ukur tinggi pun menjerit je siap pulun tiyak. aiyooo jarum tak kena lagi dah tiyak ni. so terpaksa la biar dia main2 dulu. Agak dia ralit aku cepung dia kasi misi cucuk. perghhhhh kuat giler dia ronta2....akhirnyaaaa dienject sudah. hehehhe sian anak mama. air mata bercucuran giler. taw...sakitkan...hmmmmm

No comments:

Post a Comment