Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Tuesday, July 6, 2010

Aqil demam lagik...

Penangan kena cucuk semalam..terus demam. semalam sesampai je umah sebaik balik kerja tengok aqil cam lemah je. sebaik aku dukung memang panas badan aqil. lepas siap2 pakaikan aqil baju tido aku bawa aqil masuk bilik lepak2 dengan dia. Sambil2 tu aku bacakan ABC kat aqil. tapi kejap je dia bagi tumpuan lepas tu kata

"mama....sakittttt" alahai sian anak mama. tak per aqil lepas ni dah tak da cucuk. dah abis. tunggu aqil darjah 1 la kot kena cucuk. lambat lagi kan. dah aqil kata cam tu aku gosok2 kat tempat aqil kena cucuk tu. may be asik kena belaian mamanya...aqil terus tido. hamboi...senangnya. kalu time sihat jangan harap tido semudah itu. yelah dah demam memang cam tu kan. cam aku la klu demam tido je jawabnya. lama juga aqil tido dari kul 7 sampai 8.30pm. lepas tu dia bangun mengada2 ngan abah dia kejap then tido balik.

* lawak gak aqil ni. kali ni langsung xmau jalan.
*nak mandi kena letakkan bangku. tak leh berdiri occayyyyyy..ngada2 kan? keh3x.
*tak nak meniarap . kalu tido terlentang terus. mengiring pun dia takut. olololooooooo..
*dah tak lasak. fuhhhhhhh

No comments:

Post a Comment