Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Friday, June 25, 2010

TM oh TM....

TM oh TM....aku merayu sangat...tingkatkan prestasimu. Telefon umah aku asik rosak wei. hangin aku. bila aku nk bertenet semalam, cam besa aku check telefon bunyi ke idak..tup-tup sunyi basi!
Ni xlain xbukan disebabkan :

1. Pot kecik tu rosak. padahla baru je tukar bulan 2 hr tu.

2. "doktor" potong kabel telefon. ni kerja mat pit yang mengeletik lapaq dadah. xda keja len ker oi..xabis2 mencuri! Leh keja x? dah la korang idup nyusahkan mak bapak dan kerajaan sekali.

So, aku diam kejap..cam na ni..TM ni..klu report tersangat la lambat amik tindakan. penah dulu semggu xda talian telefon. padahal bil cam tu gak. xleh ker wat pelarasan akaun bil tu semasa xguna seminggu? Maka, aku rembat je la hepon abah aku call 100 tu. mak aihh operatornya cakap garang iler. hello, leh tak melembutkan suara wanita awak tu???

No comments:

Post a Comment