Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Thursday, June 24, 2010

sesungguhnya aku...

Tersangat2 la mengantuk. Siap masuk site lewat. sakit pale sume ada ni. terpikir nk amik MC pun ada. tapi aku xnak la di cop "kaki MC" sori ok..its not me..i want 2 be da best staf...(ceh..rsnya byk aku MC dah ni..huahuahua. xpa...kiranya dah tobat laaa...tp klu dh sakit cam na kan..)

Sebab aku jadi begini???




Ni ha....dua anak beranak ini :




sewaktu laki aku nk p keja ptg kemarin

abah aqil : aqil, mlm ni jgn lena sgt2 tau..bgn banyak kali tau...( biasa la..ayat dengki xbg aku tido lena sangat)

Aqil : ~~~~xmenjwab sebaiknya senyum sahaja

Aku : ~~~ terus aku tarik pipi laki aku..


So, mlm td start kul 11 mlm smpi 4 pagi...aqil asik kerja tiyak je. tido kejap bangun tiyak..tido kejap bagun tiyak..letih aku weiiiiiiiii...

No comments:

Post a Comment