Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Monday, June 7, 2010

Kenduri Atifa Nabilah

Sabtu hr tu akhirnya laki aku amik cuti. puas aku pujuk..last2 dia ngalah gak. hg cam tu la klu sygkan isteriiiiiii....syang ker???

Maka, dlm kul 12.45tgh hr tu...lps aqil bgn kami pun siap2 bertolak ke kuala pegang. Ikut jalan lama sbb user aku sharmila nk join juga. so janji jmpa kat kuala ketil. sepatut dlm 20minit dah leh sampi kuala ketil..tapiiiiiiiiiiiiiiiii

1. banyaknya lori besaq..merangkak macam kura2..huhuuh....
2. banyak keta drive mcm siput sedut. ada yg duk bercinta la..ada yg ckp tepon la...ada yg duk sembang mcm tgh duduk kat kerusi kedai kopi! woi agak2 aaa nk bw slow p drive tempat len...ades...

so, mmg lambat la tiba kat kuala ketil. sian mila msti lama tggu. rsnya dah lebih setengah jam dia smpi kat sana. apa kan daya kan....

ok, ni gambar2 sekitar majlis kawin ipa...: ~~~ LAYANNNNZZZZZZ



erk tgk aqil...xtau apsal dia sj wat cam ni. seres, aqil cukup susah nk senyum depan camera



memer, aqil, aku, eipa n ida...


Suke bebenor aqil belek2 bunga tangan makcik eipa ni



eeeeeee masamnya muka aqil. xcomey tawwwww


Eifa borak2 ngan mila (User SPU)


Okes, tu je la gambar ayg aku sempat snap. lani klu nak snap ikut mn yg sempat je. tapi..janji ada sekeping dua... ("-")

No comments:

Post a Comment