Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Monday, June 21, 2010

Bukit Merah Laketown Resort


Sejak dua mejak ni malas bonar nk update blog tetapi disebabkan nk rekod gak percutian aku ngan fmly...aku gagah gak la nk update ni. tambah2 lagi hari itu sangat la best bercuti. gambar2 ni mggu lepas punya. seminggu aku peram dalam laptop.

masa odw pegi tu nasib baik aqil tido so xda la aku penat nk layan aqil. uihhh lasak aqil sekarang sampai aku terpaksa duk belakang jd bos. dekat nk sejam nek keta aqil pun tertido.





Ok ni masa mula2 aqil men air. mula2 takut konon meronda2 xmoh ms abah dia celup kaki. pastu tak sampai 3 minit.....penat mak bapaknya kejar dia sana sini..




awal ni aqil masih dapat dikawal




ha...tangkap...ni kejap je aku tangkap lps tu aqil tinggalkan aku..huhu...




walau penat..n haus...tetap xnak nek darat. minum susu pun nk dalam air...haiyoooo



masa ni sedey sungguh...tetiba hujan turun..apa lagi...tiyak sakan la...tgk muka aku spoil gak hahahha


Ok, tu je la kot gambar2nya...nti aku upload pic km pi pulau orang utan plak. tetiba ada keja. potong stim lerrrrr.

No comments:

Post a Comment