Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Thursday, May 27, 2010

senggal-senggal 1 badan

Dah 2 hari aku sakit2 badan. lagi xtahan tempat ddk aku keja sgt xbest sebab meja sangat tinggi dan kerusi agak rendah. jadi, ia menimbul ketidakselesaan pada bahu aku dan belakang bahu. perit wey bahu aku ni...

So, cam na aku nk buek ni. kat pale terbayang2 SPA RZAC kat bertam tu sbb ada tukang urut indon. dia urut mmg best. siap bunyi meletop2 agi. kadang2 terasa nyeri lak bila teringat blk masa dia urut aku. tapi siyes la..lps dia urut terasa ringan badan.


patutkah aku kembali ke SPA itu. sejam rm39 xda la mahai sgt. tp mslhnya gaji aku xmasyuk lagi..uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....xda duit...huk3x

T_T

No comments:

Post a Comment