Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Monday, May 31, 2010

Satu cerita berkenaan taik ayam....T_T

Ada suatu hari tu...aku, aqil n abah aqil lepak2 dalam bilik. waktu tu laki aku asyik membuta sbb tu aku hasut aqil kaco abah dia. kang dibiar tido lama2 kang saiz seluar dia asik bertambah2 angka. maka..bertindaklah aku bersama aqil...kaco..kaco..kaco....Maka berjaya la kami membuat mata mat pezal buka seluas2nya. so kami pun bergurau2 manja dan tetiba laki aku buat muka serius..Lalu bertanya...

"ni awat sarung batal yg baru tukar ni bau taik ayam!" hohhhh tercenggang aku. baru basuh tapi tetiba bau taik ayam... maka aku pun bersuara...

" ehhh bohong la..xkan bau taik ayam. abang niiii...."

Laki aku xpuas hati..."ha xcaya sudah..kata bohong lak..bau tgk!" seres je muka..haih...biar tul..klu bau taik ayam ms aku lipat sarung2 bantal ni msti la ada baukan..melainkan ayam masuk almari aku..berak . hoh xlogik..ada plak ayam nk masuk dlm almari baju aku!

maka aku pun amik bau skit dr jauh...kembang kempis idung aku ni..

"HOH..bau ayaq liur BASIIIIIII niii" jerit aku...laki aku melendak gelak besaq dia

"HAHAHHA...saja je nk bg org tu bau ayaq liur basi abg ni..." uwaaaaaa..aku balun laki aku semahunya...ha amik-amik.. pang..pang..pang aku tampo pipi dia...xpuas agi aku tarik tinga dia..aqil lak gelak..xrasa nk gelak dia buat gelak besaq...


huh, naya je aku bau ayaq liur basinyaaaaaaa..sekian.

No comments:

Post a Comment