Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Tuesday, May 11, 2010

Housewarminggggggg...

housewarming...akhirnya dah selesai bab tu. apa yg aku plan berjalan ngan lancar hasil pertolongan sedara mara n mak abah tersayang. lega kami suami isteri. menu cukup2 untuk tetamu walau dekat nk ptg tu aku dah cuak tgk ayam dah nk abis...mcm tinggal serdak je. tambah2 duk baget rmai kawan2 xmai lg. perghhh...ssh hati diriku ini. laki aku? uihhhh aku ckp tensen ngan laki aku..dia wat slumber dia je...jeles aku ngan kesabarannya. Tapi yg aku nyesal giler...xda sekeping pun gambar aku snap. masing2 jd bz yang amat bz..dan bz lagi bz. huhu...aku soh laki aku snap, dia plak soh aku. so masing2 duk harap sapa2 snap...dah abis majlis br pasan...xda sapa pun snap gambar. uwaaaaaaa...awat la aku xpass je kamera tu kat adik aku. uhuk3x...nyesal pun dah xguna.benci tawwwwwww...

Ok, sambung ceta..dlm duk meriah tu, ada la aku dapat tangkap org yg duk mengata umah aku. " umah ni kecik ja..xbesaq mana. leh la ddk klu anak xramai. klu umah ****** besaq dr umah dia" perghhhhhh berdesing aku. ni aku mls nk jmpt mak sedara aku. mulut macam puaka. so, aku xbiar la..aku bls je ngan muka seposen " hmmm...umah ****** besaq sbb duit dia besaq. umah km kecik je sbb wet kami kecik..takat ni je mampu bayar. xpa la..janji ada umah" org yg mengata aku tu trs je diam. tau la umah dia besaq tapi buat apa..tanah tok wan aku bg. dia kuar utk buat umah je. tu pun wet laki dia 100%. so, bangga ka? aku lagi bangga walau umah aku kecik tapi tu hasil titik peluh aku ngan laki aku. usaha sendiri occay.pastu kan mak sedara aku sorang lg plak sampuk cakap aku.."ehh dah ok ni umah hg, ada 3 bilik pun ok dah. janji ada umah" elehhhh nk sedapkan hati aku plak. xper, aku skit pun xterasa pun korang ngata umah aku..tapi aku pelik, korang ni xpenah nk syukur dan tlg la jgn duk ngupat sana sini. xbest kan cam ni? xpa la..layannnn...mlm tu aku ceta kat laki aku. huh aku tau nya msti dia kata cam ni.."tu la abg dah agak dah mesti mak2 menakan lia akan kata cam tu. tau sgt dah." hmmm mmg betul tekaan ku. nyesal dan malu plak aku ceta keburukan mak2 sedara aku. terasa macam aku pun jahat cam tu.. huhuhu...

No comments:

Post a Comment