Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Wednesday, May 19, 2010

Bodoh...bangang....

pagi ni macam biasa sampai2 kat site ni..aku buka laptop n trs on9 gtalk. penting tu gtalk sbb ia sebagai tanda kehadiran anda berkerja dan bos pun akan online sama nk tgk anak buah dia online kul berapa. so, klu dh on laptop xyah la nk ngada2 p jamban ka apa..pasti ON gtalk dulu! Lps tu aku xterus la wat keja. giler apa aku nk serajin tu. yg pasti aku akan mulakan dengan baca paper sambil2 check segala mak nenek emel. emel iL adalah emel akan aku check. biasa la, manatau dapat emel panas2 dari bos. bos2 aku ni sukar dijangkakan. tapi macam best plak bila bos emel yg HOT2.(HOT disini bermaksud bos emel yg marah2,bila baca rs telinga macam kuar asap..keh..bukan HOT yg SX2 tuuuu). occay bila dpt emel HOT2 ni..mula la TSO kalut gtalk antara 1 sama len. masing2 luah takut..takut...cemas dan segala macam ada. kadang2 nk tgelak aku. baru baca emel bos marah2 takut2 plak..padahal bos duk jauh berbatu2. keh3x.


Dah, ceta bab len..lps aku check emel iL aku akan check emel2 len dan hari ini aku dpat 1 emel yg BODOH lagi BANGANG tahap kebodohan bertingkat2 setinggi Burj Dubai nuhhh..Tgk gambar ni..



Adus tau la ko terer nk menipu ngan guna IT ni. tapi agak2 la...jgn sampai terserlah kebodohanmu itu. Sejak bila plak aku ada akaun MAYBANK? hg habaq sat kat aku??

No comments:

Post a Comment