Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Monday, May 17, 2010

Aqilllllllllllllllllllllllllll..sabar-sabar...

sejak-sejak ni aku sgt terperasan ngan tingkah laku aqil bila nampak putih (kucing) kat dapoq...dia akan buli putih cukup2. hari masa aku lunch bersama aqil tetiba aqil bgn dr sebelah aku. besa la dia kalu makan bukan nk duk diam. jalan sana sini..sedang aku duk kecik2kan lauk ayam aku dengar putih cam meraung mnta dikasihani. hah, ni msti kerja aqil..aku bangun tgk sebab apa putih bunyi cam tu. mak aihh terkejut besar aku. aqil duk atas belakang putih! uwaaaaaa...sapa ajar hg buat cam ni aqil. putih tu dah la ngandung. haihh..sabar2. sebelum ini aku perasan aqil klu nk apa2kan putih dia just pijak ekor putih. Tu pun dah buat putih mieowwwwwwwwww sakan. uihh berat gak tu aqil. putih tu pun 1, aqil dah "dera" dia berkali2 pun dia buat xtau je. aku risau kot2 la dia xtahan sabar dia cakar aqil. huhu jgn2 klu ko wat cam tu putih aku cari pemilik baru. dok la ngan kuarga baru. ko nak putih? klu ko xnak..ko sabar la eh ngan aqil. dia budak2 lagi dan xmengerti apa itu buli dan penderaan...keh3x.

No comments:

Post a Comment