Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Wednesday, March 17, 2010

Majlis Akad nikah Finaz luv Fadli

Ni gambar sekitar pernikahan adik aku finaz bersama pasangannya Fadli yang berlangsung pada 12 Mac 2010 di Masjid Jamek Kg Lahar Tiang.

Dlm masjid



selesai. baca doa




Pengantin atas pelamin.


hehhe aku tgk mcm serabut je pelamin adik aku ni..(tau kat dia aku kutuk sahih kena sekeh). Byk bunga sangat dan ia menarik perhatian aqil untuk tarik2 bunga itu untuk diserahkan pada mamanya....

Again...

Alhamdulillah aku dipilih sekali lagi untuk melalui pengalaman lalu. Tapi aku masih takut untuk hadapinya lagi. Ya, aku belum bersedia...tapi terpaksa aku terima. sume ni ada hikmahnya...Abang, jangan berhenti beri sokongan padaku....

Friday, March 5, 2010

Demam denggi

Hari ni aku selesema. padan muka aku rembat benjo adk aku dalam peti ais. pagi td makan2..mak aihhhhh byknya lada. 2 kali aku ngapp benjo adk aku, trs aku bersin xberenti2. dah tu meleleh air idung aku.smpi lani pun aku xabis bersin. wuaaaaaaaa....adk aku sumpah aku bersin smpi kul 5 ka..adus....

Smlm balik je umah mak aku ceta sepupu aku si Mion tu kn msk wad. disahkan denggi. kesian gak. dah la ada anak 2 org kecik2 lagi, dia kn masuk wad. bini lak bz keja. mujur la bini dah reti drive keta, so...xda mslh sgt cuma sian anak la..duk cr abah dia...pastu lak dlm kul 10 lebih pak dak aku kat mengkuang titi call abah aku. kata anak dia msuk sepital. denggi. tahap serius. pergh...2 sepupu aku kena denggi. kebetulan plak 2-2 nama amirul dan 2-2 plak pak depa ni, aku pangge pak ndak. apa2 pun moga cepat sembuh la...amin

Tuesday, March 2, 2010

yeahhhhhh AQIL!

Ingin ku tintakan disini bahawasanya...



AQIL


|
|
|
|
|
|
|





DAH BOLEH BERJALAN DAN BERLARI!!!

Yeahhhhh akhirnya Aqil dah pun leh jalan. segala penat usaha aku bersama famili ajar aqil bertatih. genap setahun 2 bulan aqil dah leh jalan. klu ikut aku, mak aku kata 9 bulan aku dah leh bangun bertatih. Agak cepat la aqil leh berlari. dalam 2 hari dia jalan jatuh jalan jatuh..lps 3 hr dia cekap dah..siap leh lari dan tendang bola! suka giler aku tgk aqil tendang bola...nmpk comey jeeeee...keh3x. Tapi ada gak dia jatuh2 biasa la kan.

satu lg aku tggu perkembangan aqil, gigi dia...xtumbuh sekuntum pun lagi. kalu ikut laki aku, setahun 5 bulan br tumbuh gigi. lambat lg l ajawabnya. tapi paling best mulut dia..haihh...pandai tiru org cakap . tp xda la tiru ckp sebijik2...just yg seakan2 je laaa.