Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Monday, October 26, 2009

Isnin yang membosankan

Alhamdulillah...walau keja banyak, aku dapat atasi 1 per satu. tgh tensen ni..tetiba terlintas nk buat blog. Dah lama pikir nk buat blog sendiri tp tak berkesempatan. Dtg keja..keja. Balik umah mmg xsempat nk ngadap PC dah. Busy layan anak lelaki aku yg sorang tu...dah nmpk mama dia...bukan nk duduk diam dah. asyik minta dukung je. letak dalm walker, mesti menjerit2 marah. Lps tu mula la dia bebel ngan bahasa "france", "jerman", "urdu", "jepun"..segala2 bahasa dia la yg dia fhm. betul la kata org...bila kita ada anak ni..blk keja walau letih mcm mn pun..tgk telatah anak, hilang habis penat2 keja. Sungguh indah ciptaan Allah SWT ini. Syukur padamu. Amin